Zapytanie ofertowe na budowę podjazdu dla niepełnosprawnych oraz przebudowę schodów zewnętrznych przy Szkole Podstawowej w Zaskrodziu
ZAPYTANIE OFERTOWE
Zamawiający:
Szkoła Podstawowa w Zaskrodziu, Zaskrodzie 66, 18-500 Kolno , tel. 690-177-131
(nazwa zamawiającego, tel. Kontaktowy)
Zaprasza do złożenia ofert cenowych na
Budowę podjazdu dla niepełnosprawnych oraz przebudowę schodów zewnętrznych przy Szkole Podstawowej w Zaskrodziu.
(nazwa przedmiotu zamówienia)
- Opis przedmiotu zamówienia.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
- Rozbiórka istniejących schodów i betonowych murków oporowych
- Budowa podjazdu dla niepełnosprawnych i budowa schodów zewnętrznych:
- Wysokość podnoszenia: 150cm
- Długość całego podjazdu: 31,10m
- Długość najdłuższego biegu podjazdu: 9,00 m
- Spoczniki: 150cm x310xm, 150cm x 150cm, 150cm x120cm
- Kąt nachylenia podjazdu: 6%
- Podesty z kostki brukowej na podsypce cementowo-piaskowej i podbudowie z kruszywa
- Poręcze Æ40mm na wysokości 75 cm oraz 90 cm
- Barierki Æ60mm – konstrukcja ze stali nierdzewnej
- Schody z kostki brukowej na podsypce cementowo-piaskowej i podbudowie z betonu C20/25-wyskości 150cm, 10 stopni.
- Spocznik: 180cm x 290cm
- Poręcze Æ40mm na wysokości 90 cm oraz 110 cm, konstrukcja balustrady ze stali nierdzewnej
W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Zamawiający wymaga:
- zaplecza socjalno-technicznego budowy w rozmiarach koniecznych
do realizacji robót na terenie przekazanym Wykonawcy. - Wykonania wszelkich robót towarzyszących, tymczasowych, porządkowych,
zabezpieczających niezbędnych do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia i funkcjonowania obiektu, w tym zaplecza budowy. Roboty te Wykonawca ujmie w kosztach ogólnych budowy. - Utrzymywania obszaru robót w stanie uporządkowanym i wolnym od zbędnych przeszkód, wywożenia na bieżąco materiałów z rozbiórki we własnym zakresie i na własny koszt.
- Wykonywania robót zgodnie z wymogami Prawa budowlanego jak również z obowiązującymi Polskimi Normami i zasadami wiedzy technicznej oraz należytą starannością w ich wykonaniu, dobrą jakością i z zachowaniem obowiązujących wymagań i przepisów ochrony środowiska, BHP i ppoż.
- Zabezpieczenia terenu robót w sposób pewny i trwały zgodnie z wymaganiami Powiatowego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego.
- Warunki udziału w postępowaniu
Do złożenia oferty na ww. zamówienie zapraszamy wykonawców którzy:
- Wypełnili formularz ofertowy
- Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności
- Dysponują odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia
Wybrany wykonawca zobowiązany będzie do wykonania przedmiotu zamówienia w terminie do
15 listopada 2021 r.
Oferty wykonawców, którzy nie spełniają ww. warunków nie będą rozpatrywane.
- Osoby po stronie Zamawiającego uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami
Osobą uprawnioną do kontaktowania się z Wykonawcami i udzielania wyjaśnień dotyczących postępowania w jest Pani Bożena Wiśniewska, tel. tel. 690-177-131 oraz Pan Stanisław Szymańczyk –Dyrektor ZOPO, tel. 664-725-959.
Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie istotnych warunków udzielenia zamówienia w godzinach pracy szkoły tj.: 8.00-15:30.
- Kryterium wyboru oferty.
Kryterium wyboru oferty stanowić będzie:
- cena brutto za wykonanie zamówienia o znaczeniu 80%)
- termin wykonania zamówienia o znaczeniu 20%.
Maksymalną ilość punktów według kryterium ceny otrzyma wykonawca, który zaproponuje najniższą cenę, pozostali będą oceniani wg następującego wzoru:
C=Cn/Co*100*80%
gdzie:
C - oznacza liczbę punktów uzyskanych w kryterium cena oferty brutto (z dokładnością
do dwóch miejsc po przecinku), 1 % = 1 pkt
CN - oznacza cenę brutto najtańszej z ofert,
Co - oznacza cenę brutto ocenianej oferty.
Maksymalną ilość punktów według kryterium terminu otrzyma wykonawca, który zaproponuje najkrótszy termin realizacji zamówienia – w dniach, pozostali będą oceniani wg następującego wzoru:
T=Tn/To*100*20%
gdzie:
T - oznacza liczbę punktów uzyskanych w kryterium termin (z dokładnością
do dwóch miejsc po przecinku), 1 % = 1 pkt
Tn - oznacza termin najkrótszy z ofert,
To - oznacza termin ocenianej oferty.
Przedłożona oferta cenowa winna zawierać ostateczną sumaryczną cenę obejmującą wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia niezbędne do jego wykonania, oraz wszystkie obowiązujące w Polsce podatki, składki i opłaty związane z realizacją zamówienia, w tym podatek VAT - dotyczy podmiotów będących płatnikiem podatku VAT.
Cenę oferty należy podać w PLN, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
- Wymagane dokumenty
Wykonawcy zobowiązani są złożyć wypełniony formularz oferty, stanowiący załącznik do niniejszego zapytania.
Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu, wykonawcy zobowiązani są złożyć:
- oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
- kosztorys ofertowy.
Wykonawca (opcjonalnie w zależności od potrzeb i wymagań Zamawiającego) zobowiązany jest podać wykaz osób, które będą uczestniczyły w realizacji zamówienia.
- Składanie ofert
Oferty proszę przekazać do dnia 23.08.2021 r. do godziny 9:00.
- osobiście,
- drogą listowną na adres zamawiającego ( liczy się data i godzina wpływu w siedzibie zamawiającego)
Ofertę należy umieścić w kopercie i zaadresować następująco:
Wykonawca: |
Zamawiający: |
|
Szkoła Podstawowa w Zaskrodziu, Zaskrodzie 66, 18-500 Kolno |
Oferta na: Budowa podjazdu dla niepełnosprawnych oraz przebudowa schodów zewnętrznych przy Szkole Podstawowej w Zaskrodziu.
Nie otwierać przed dniem 23 sierpnia 2021 r. , godz. 9:30 |
Jawne otwarcie ofert nastąpi w dniu 23 sierpnia 2021 r o godz. 9:30 w Gabinecie Dyrektora Szkoły, w siedzibie Zamawiającego w Zaskrodziu.
Zamawiający odrzuci ofertę:
- która zostanie złożona po terminie, o którym mowa w pkt 5 niniejszego zapytania;
- jeżeli jej treść nie będzie odpowiadała treści niniejszego zapytania;
- gdy wykonawca nie przedłoży w wyznaczonym terminie odpowiednich dokumentów;
- gdy wykonawca nie złoży w wyznaczonym terminie uzupełnień oraz wyjaśnień dotyczących oferty;
- jeżeli jej złożenie będzie stanowiło czyn bezprawny;
- która zostanie złożona przez wykonawcę niespełniającego warunków udziału w niniejszym postępowaniu.
- Ochrona danych osobowych
W związku ze zbieraniem danych osobowych na potrzeby realizacji zamówienia Zamawiający przekazuje Wykonawcy Klauzulę informacyjną zawartą w załączniku do niniejszego zapytania.
Zapisy wyłącznie gdy nie zawieramy umowy w formie pisemnej, gdy zawieramy – te zapisy powinny znaleźć się w umowie:
Jeżeli w związku z realizacją niniejszego zamówienia niezbędne będzie przetwarzanie danych osobowych, których Wykonawca będzie administratorem, wdroży on odpowiednie środki techniczne i organizacyjne, zaprojektowane w celu skutecznej realizacji zasad ochrony danych oraz w celu nadania przetwarzaniu niezbędnych zabezpieczeń, tak by spełnić wymogi obowiązującego prawa oraz chronić prawa osób, których dane dotyczą.
Jeżeli Wykonawca w celu realizacji niniejszego zamówienia pozyska dane osób fizycznych, Regulamin udzielania zamówień, do których nie stosuje się przepisów ustawy zobowiązany będzie do przekazania im informacji wymaganych przepisami prawa, podawanych w przypadku zbierania danych osobowych od osoby, której dane dotyczą oraz w przypadku pozyskiwania danych osobowych w sposób inny niż od osoby, której dane dotyczą.
Zapisy wyłącznie gdy powierzamy wykonawcy dane, które posiadamy, a jest to niezbędne do
realizacji zamówienia (jeśli zawieramy umowę w formie pisemnej – w umowie):
Wykonawca zapewni wystarczające gwarancje wdrożenia odpowiednich środków technicznych i organizacyjnych dotyczących przetwarzania danych osobowych w imieniu Zamawiającego, by przetwarzanie spełniało wymogi obowiązującego prawa i chroniło prawa osób, których dane dotyczą.
W celu realizacji niniejszego zamówienia Wykonawca w imieniu Zamawiającego przetwarza przez okres jego trwania, dane osobowe osób objętych niniejszym zamówieniem, niezbędne do jego realizacji.
Wykonawca w szczególności:
- przetwarza dane osobowe wyłącznie na udokumentowane polecenie Zamawiającego;
- zapewnia, by osoby upoważnione do przetwarzania danych osobowych zobowiązały się do zachowania tajemnicy;
- podejmuje wszelkie środki wymagane aby zapewnić stopień bezpieczeństwa przetwarzania danych osobowych odpowiadający ryzyku naruszenia praw lub wolności osób fizycznych;
- nie korzysta z usług innego podmiotu przetwarzającego bez uprzedniej szczegółowej lub ogólnej pisemnej zgody Zamawiającemu;
- w miarę możliwości pomaga Zamawiającemu poprzez odpowiednie środki techniczne i organizacyjne wywiązać się z obowiązku odpowiadania na żądania osoby, której dane dotyczą;
- uwzględniając charakter przetwarzania oraz dostępne mu informacje, pomaga Zamawiającemu wywiązać się z obowiązków w zakresie bezpieczeństwa danych osobowych oraz oceny skutków dla ochrony danych i uprzednich konsultacji;
- po zakończeniu realizacji niniejszego zamówienia usuwa lub zwraca Zamawiającego wszelkie dane osobowe oraz usuwa wszelkie ich istniejące kopie, chyba że przepisy prawa nakazują przechowywanie danych osobowych;
- udostępnia Zamawiającego wszelkie informacje niezbędne do wykazania spełnienia obowiązków określonych w przepisach prawa oraz umożliwia Zamawiającemu lub audytorowi upoważnionemu przez Zamawiającego przeprowadzanie audytów, w tym inspekcji, i przyczynia się do nich.
- Informacje dodatkowe
Zamawiający unieważni niniejsze postępowanie, jeżeli:
- nie wpłynie żadna oferta niepodlegająca odrzuceniu;
- cena najkorzystniejszej oferty będzie przewyższała kwotę przeznaczoną na sfinansowanie zamówienia;
- nastąpi zmiana okoliczności powodująca, że udzielenie zamówienia nie leży w interesie publicznym;
- postępowanie obarczone będzie wadą uniemożliwiającą zawarcie ważnej umowy.
Składając ofertę wykonawca jednocześnie oświadcza, że:
- posiada kompetencje i uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej;
- znajduje się w sytuacji finansowej i ekonomicznej pozwalającej w sposób właściwy
- zrealizować zamówienie;
- dysponuje odpowiednią zdolnością techniczną i zawodową niezbędną do prawidłowego
- wykonania zamówienia;
- złożona oferta będzie ważna przez okres 30 dni (termin związania ofertą);
- akceptuje postanowienia niniejszego zapytania;
- akceptuje poprawienie przez zamawiającego oczywistych lub nieistotnych omyłek w
- ofercie;
- akceptuje postanowienia umowy (opcjonalnie), której wzór stanowi załącznik do niniejszego zapytania i w przypadku wyboru jego oferty zobowiązuje się zawrzeć umowę zgodą z tym wzorem;
- zapoznał się z informacjami dotyczącymi ochrony danych osobowych wskazanymi w pkt 7 niniejszego zapytania.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do:
- wezwania wykonawcy do złożenia uzupełnień oraz wyjaśnień dotyczących ofert;
- wezwania wykonawcy do przedłożenia dodatkowych dokumentów potwierdzających
- informacje zawarte w formularzu ofertowym;
- poprawienia oczywistych lub nieistotnych omyłek w ofercie;
- podjęcia negocjacji z wybranymi lub wybranym wykonawcą celem uzyskania możliwie
- korzystnych warunków zamówienia;
- wyboru kolejnej najkorzystniejszej oferty, jeżeli wykonawca, którego oferta zostanie
- wybrana, uchyli się od zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia;
- odwołania niniejszego zapytania jeżeli nastąpi zmiana okoliczności powodująca, że
- udzielenie zamówienia nie leży w interesie publicznym.
- Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający zawiadomi wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia o wyniku postępowania.
- Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą po przekazaniu zawiadomienia
o wyborze Wykonawcy, ale nie później niż w terminie związania ofertą. - Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.
- Do prowadzonego postępowania nie przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach Ustawy Prawo zamówień publicznych tj. odwołanie, skarga.
- Niniejsze postępowania prowadzone jest na zasadach opartych na wewnętrznych uregulowaniach organizacyjnych Zamawiającego i nie stanowi zobowiązania do zawarcia umowy. Nie mają w tym przypadku zastosowania przepisy Ustawy Prawo zamówień publicznych.
DYREKTOR SZKOŁY
mgr Bożena Wiśniewska
Załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego na Budowę podjazdu dla niepełnosprawnych oraz przebudowę schodów zewnętrznych przy Szkole Podstawowej w Zaskrodziu
KLAUZULA INFORMACYJNA
W związku ze zbieraniem danych osobowych na potrzeby realizacji zamówienia podaję niniejsze informacje:
- Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Szkoła Podstawowa w Zaskrodziu adres: Zaskrodzie 66, 18-500 Kolno , telefon: 690-177-131, mail: spz66@wp.pl.
- Adres mailowy inspektora danych osobowych to: piotrpaliwoda@wp.pl.
- Celem przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest realizacja ww. zamówienia.
- Podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych są przepisy art. 6 ust. 1 lit. c rozporządzenia RODO.
- Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym zostaną one udostępnione zgodnie z przepisami ustawy o dostępie do informacji publicznej.
- Dane osobowe będą przechowywane przez okres wynikający z przepisów kancelaryjno-archiwalnych dotyczących przechowywania dokumentów dotyczących realizacji zamówienia.
- Ma Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych Pani/Pan dotyczących, ich sprostowania lub ograniczenia przetwarzania oraz wniesienia skargi do organu nadzorczego, przy czym:
- gdy udostępnienie danych wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od Pani/Pan wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia;
- Pani/Pana uprawnienie do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia, zmianą postanowień umowy lub naruszeniem integralności dokumentacji;
- wystąpienie z żądaniem ograniczenia przetwarzania Pani/Pana danych osobowych nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia.
- Podanie danych osobowych na potrzeby realizacji ww. zamówienia jest wymogiem ustawowym. Jest Pani/Pan zobowiązana do ich podania. Konsekwencją niepodania danych jest nieudzielenie ww. zamówienia.
- Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym nie będą podlegać profilowaniu.
Jednocześnie zobowiązuję Panią/Pana do przekazania ww. informacji osobom, których dane Pani/Pan podała/podał.
Metryka strony