Zapytanie ofertowe na budowę podjazdu dla niepełnosprawnych oraz przebudowę schodów zewnętrznych przy Szkole Podstawowej w Zaskrodziu

ZAPYTANIE OFERTOWE

Zamawiający:

Szkoła Podstawowa w Zaskrodziu, Zaskrodzie 66, 18-500 Kolno , tel. 690-177-131

(nazwa  zamawiającego, tel. Kontaktowy)

 

Zaprasza do złożenia ofert cenowych na

Budowę podjazdu dla niepełnosprawnych oraz przebudowę schodów zewnętrznych przy Szkole Podstawowej w Zaskrodziu.

(nazwa przedmiotu  zamówienia)

  1. Opis przedmiotu zamówienia.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia

  1. Rozbiórka istniejących schodów i betonowych murków oporowych
  2. Budowa podjazdu dla niepełnosprawnych i budowa schodów zewnętrznych:
  • Wysokość podnoszenia: 150cm
  • Długość całego podjazdu: 31,10m
  • Długość najdłuższego biegu podjazdu: 9,00 m
  • Spoczniki: 150cm x310xm, 150cm x 150cm, 150cm x120cm
  • Kąt nachylenia podjazdu: 6%

 

  • Podesty z kostki brukowej na podsypce cementowo-piaskowej i podbudowie z kruszywa
  • Poręcze Æ40mm na wysokości 75 cm oraz 90 cm
  • Barierki Æ60mm – konstrukcja ze stali nierdzewnej

 

  • Schody z kostki brukowej na podsypce cementowo-piaskowej i podbudowie z betonu C20/25-wyskości 150cm, 10 stopni.
  • Spocznik: 180cm x 290cm
  • Poręcze Æ40mm na wysokości 90 cm oraz 110 cm, konstrukcja balustrady ze stali nierdzewnej

W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Zamawiający wymaga:

  1. zaplecza socjalno-technicznego budowy w rozmiarach koniecznych
    do realizacji robót na terenie przekazanym Wykonawcy.
  2. Wykonania wszelkich robót towarzyszących, tymczasowych, porządkowych,
    zabezpieczających niezbędnych do prawidłowej realizacji  przedmiotu zamówienia i funkcjonowania obiektu, w tym zaplecza budowy. Roboty te Wykonawca ujmie w kosztach ogólnych budowy.
  3. Utrzymywania obszaru robót w stanie uporządkowanym i wolnym od zbędnych przeszkód, wywożenia na bieżąco materiałów z rozbiórki we własnym zakresie i na własny koszt.
  4. Wykonywania robót zgodnie z wymogami Prawa budowlanego jak również z obowiązującymi Polskimi Normami i zasadami wiedzy technicznej oraz należytą starannością  w ich wykonaniu, dobrą jakością i z zachowaniem obowiązujących wymagań i przepisów ochrony środowiska, BHP i ppoż.
  5. Zabezpieczenia terenu robót w sposób pewny i trwały zgodnie z wymaganiami Powiatowego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego.

 

  1. Warunki udziału w postępowaniu

Do złożenia oferty na ww. zamówienie zapraszamy wykonawców którzy:

  1. Wypełnili formularz ofertowy
  2. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności
  3. Dysponują odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia

 

Wybrany wykonawca zobowiązany będzie do wykonania przedmiotu zamówienia w terminie do

 15 listopada 2021 r.

 

Oferty wykonawców, którzy nie spełniają ww. warunków nie będą rozpatrywane.

 

  1. Osoby po stronie Zamawiającego uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami

Osobą uprawnioną do kontaktowania się z Wykonawcami i udzielania wyjaśnień dotyczących postępowania w jest Pani Bożena Wiśniewska, tel. tel. 690-177-131 oraz Pan Stanisław Szymańczyk –Dyrektor ZOPO, tel. 664-725-959.

Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie istotnych warunków udzielenia zamówienia w godzinach pracy szkoły tj.: 8.00-15:30.

 

  1. Kryterium wyboru oferty.

Kryterium wyboru oferty stanowić będzie:

  1. cena brutto za wykonanie zamówienia o znaczeniu 80%)
  2. termin wykonania zamówienia o znaczeniu 20%.

 

 

Maksymalną ilość punktów według kryterium ceny otrzyma wykonawca, który zaproponuje najniższą cenę, pozostali będą oceniani wg następującego wzoru:

C=Cn/Co*100*80%

gdzie:
C - oznacza liczbę punktów uzyskanych w kryterium cena oferty brutto (z dokładnością
do dwóch miejsc po przecinku), 1 % = 1 pkt
CN - oznacza cenę brutto najtańszej z ofert,
Co - oznacza cenę brutto ocenianej oferty.

 

Maksymalną ilość punktów według kryterium terminu otrzyma wykonawca, który zaproponuje najkrótszy termin realizacji zamówienia – w dniach, pozostali będą oceniani wg następującego wzoru:

T=Tn/To*100*20%

gdzie:
T - oznacza liczbę punktów uzyskanych w kryterium termin (z dokładnością
do dwóch miejsc po przecinku), 1 % = 1 pkt
Tn - oznacza termin najkrótszy  z ofert,
To - oznacza termin ocenianej oferty.

 

Przedłożona oferta cenowa winna zawierać ostateczną sumaryczną cenę obejmującą wszystkie  koszty związane z realizacją zamówienia niezbędne do jego wykonania, oraz wszystkie obowiązujące w Polsce podatki, składki i opłaty związane z realizacją zamówienia, w tym podatek VAT - dotyczy podmiotów będących płatnikiem podatku VAT.

 

Cenę oferty należy podać w PLN, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

 

  1. Wymagane dokumenty

Wykonawcy zobowiązani są złożyć wypełniony formularz oferty, stanowiący załącznik do niniejszego zapytania.

 

Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu, wykonawcy zobowiązani są złożyć:

  1. oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
  2. kosztorys ofertowy.

Wykonawca (opcjonalnie w zależności od potrzeb i wymagań Zamawiającego) zobowiązany jest podać wykaz osób, które będą uczestniczyły w realizacji zamówienia.

 

  1. Składanie ofert

Oferty proszę przekazać do dnia 23.08.2021 r.  do godziny 9:00.

  1. osobiście,
  2. drogą listowną na adres zamawiającego ( liczy się data i godzina wpływu w siedzibie zamawiającego)

 

Ofertę należy umieścić w kopercie  i zaadresować następująco:

 

Wykonawca:

Zamawiający:

 

 

Szkoła Podstawowa w Zaskrodziu, Zaskrodzie 66,

18-500 Kolno

Oferta na:

Budowa podjazdu dla niepełnosprawnych oraz przebudowa schodów zewnętrznych przy Szkole Podstawowej w Zaskrodziu.

 

 

Nie otwierać przed dniem  23 sierpnia 2021 r. , godz. 9:30


  

Jawne otwarcie ofert nastąpi w dniu  23 sierpnia 2021  r o godz. 9:30 w Gabinecie Dyrektora Szkoły,  w siedzibie Zamawiającego w  Zaskrodziu.

 

Zamawiający odrzuci ofertę:

  1. która zostanie złożona po terminie, o którym mowa w pkt 5 niniejszego zapytania;
  2. jeżeli jej treść nie będzie odpowiadała treści niniejszego zapytania;
  3. gdy wykonawca nie przedłoży w wyznaczonym terminie odpowiednich dokumentów;
  4. gdy wykonawca nie złoży w wyznaczonym terminie uzupełnień oraz wyjaśnień dotyczących oferty;
  5. jeżeli jej złożenie będzie stanowiło czyn bezprawny;
  6. która zostanie złożona przez wykonawcę niespełniającego warunków udziału w niniejszym postępowaniu.

 

  1. Ochrona danych osobowych

W związku ze zbieraniem danych osobowych na potrzeby realizacji zamówienia Zamawiający przekazuje Wykonawcy Klauzulę informacyjną zawartą w załączniku  do niniejszego zapytania.

Zapisy wyłącznie gdy nie zawieramy umowy w formie pisemnej, gdy zawieramy – te zapisy powinny znaleźć się w umowie:

Jeżeli w związku z realizacją niniejszego zamówienia niezbędne będzie przetwarzanie danych osobowych, których Wykonawca będzie administratorem, wdroży on odpowiednie środki techniczne i organizacyjne, zaprojektowane w celu skutecznej realizacji zasad ochrony danych oraz w celu nadania przetwarzaniu niezbędnych zabezpieczeń, tak by spełnić wymogi obowiązującego prawa oraz chronić prawa osób, których dane dotyczą.

 

Jeżeli Wykonawca w celu realizacji niniejszego zamówienia pozyska dane osób fizycznych, Regulamin udzielania zamówień, do których nie stosuje się przepisów ustawy zobowiązany będzie do przekazania im informacji wymaganych przepisami prawa, podawanych w przypadku zbierania danych osobowych od osoby, której dane dotyczą oraz w przypadku pozyskiwania danych osobowych w sposób inny niż od osoby, której dane dotyczą.

Zapisy wyłącznie gdy powierzamy wykonawcy dane, które posiadamy, a jest to niezbędne do

realizacji zamówienia (jeśli zawieramy umowę w formie pisemnej – w umowie):

Wykonawca zapewni wystarczające gwarancje wdrożenia odpowiednich środków technicznych i organizacyjnych dotyczących przetwarzania danych osobowych w imieniu Zamawiającego, by  przetwarzanie spełniało wymogi obowiązującego prawa i chroniło prawa osób, których dane dotyczą.

 

W celu realizacji niniejszego zamówienia Wykonawca w imieniu Zamawiającego przetwarza przez okres jego trwania, dane osobowe osób objętych niniejszym zamówieniem, niezbędne do jego realizacji.

 

Wykonawca w szczególności:

  • przetwarza dane osobowe wyłącznie na udokumentowane polecenie Zamawiającego;
  • zapewnia, by osoby upoważnione do przetwarzania danych osobowych zobowiązały się do zachowania tajemnicy;
  • podejmuje wszelkie środki wymagane aby zapewnić stopień bezpieczeństwa przetwarzania danych osobowych odpowiadający ryzyku naruszenia praw lub wolności osób fizycznych;
  • nie korzysta z usług innego podmiotu przetwarzającego bez uprzedniej szczegółowej lub ogólnej pisemnej zgody Zamawiającemu;
  • w miarę możliwości pomaga Zamawiającemu poprzez odpowiednie środki techniczne i organizacyjne wywiązać się z obowiązku odpowiadania na żądania osoby, której dane dotyczą;
  • uwzględniając charakter przetwarzania oraz dostępne mu informacje, pomaga Zamawiającemu wywiązać się z obowiązków w zakresie bezpieczeństwa danych osobowych oraz oceny skutków dla ochrony danych i uprzednich konsultacji;
  • po zakończeniu realizacji niniejszego zamówienia usuwa lub zwraca Zamawiającego wszelkie dane osobowe oraz usuwa wszelkie ich istniejące kopie, chyba że przepisy prawa nakazują przechowywanie danych osobowych;
  • udostępnia Zamawiającego wszelkie informacje niezbędne do wykazania spełnienia obowiązków określonych w przepisach prawa oraz umożliwia Zamawiającemu lub audytorowi upoważnionemu przez Zamawiającego przeprowadzanie audytów, w tym inspekcji, i przyczynia się do nich.

 

  1. Informacje dodatkowe

Zamawiający unieważni niniejsze postępowanie, jeżeli:

  • nie wpłynie żadna oferta niepodlegająca odrzuceniu;
  • cena najkorzystniejszej oferty będzie przewyższała kwotę przeznaczoną na sfinansowanie zamówienia;
  • nastąpi zmiana okoliczności powodująca, że udzielenie zamówienia nie leży w interesie publicznym;
  • postępowanie obarczone będzie wadą uniemożliwiającą zawarcie ważnej umowy.

 

Składając ofertę wykonawca jednocześnie oświadcza, że:

  • posiada kompetencje i uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej;
  • znajduje się w sytuacji finansowej i ekonomicznej pozwalającej w sposób właściwy
  • zrealizować zamówienie;
  • dysponuje odpowiednią zdolnością techniczną i zawodową niezbędną do prawidłowego
  • wykonania zamówienia;
  • złożona oferta będzie ważna przez okres 30 dni (termin związania ofertą);
  • akceptuje postanowienia niniejszego zapytania;
  • akceptuje poprawienie przez zamawiającego oczywistych lub nieistotnych omyłek w
  • ofercie;
  • akceptuje postanowienia umowy (opcjonalnie), której wzór stanowi załącznik do niniejszego zapytania i w przypadku wyboru jego oferty zobowiązuje się zawrzeć umowę zgodą z tym wzorem;
  • zapoznał się z informacjami dotyczącymi ochrony danych osobowych wskazanymi w pkt 7 niniejszego zapytania.

 

Zamawiający zastrzega sobie prawo do:

  • wezwania wykonawcy do złożenia uzupełnień oraz wyjaśnień dotyczących ofert;
  • wezwania wykonawcy do przedłożenia dodatkowych dokumentów potwierdzających
  • informacje zawarte w formularzu ofertowym;
  • poprawienia oczywistych lub nieistotnych omyłek w ofercie;
  • podjęcia negocjacji z wybranymi lub wybranym wykonawcą celem uzyskania możliwie
  • korzystnych warunków zamówienia;
  • wyboru kolejnej najkorzystniejszej oferty, jeżeli wykonawca, którego oferta zostanie
  • wybrana, uchyli się od zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia;
  • odwołania niniejszego zapytania jeżeli nastąpi zmiana okoliczności powodująca, że
  • udzielenie zamówienia nie leży w interesie publicznym.

 

  1. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający zawiadomi wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia o wyniku postępowania.
  2. Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą po przekazaniu zawiadomienia
    o wyborze Wykonawcy, ale nie później niż w terminie związania ofertą.
  3. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.
  4. Do prowadzonego postępowania nie przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach Ustawy Prawo zamówień publicznych tj. odwołanie, skarga.
  5. Niniejsze postępowania prowadzone jest na zasadach opartych na wewnętrznych uregulowaniach organizacyjnych Zamawiającego i nie stanowi zobowiązania do zawarcia umowy. Nie mają w tym przypadku zastosowania przepisy Ustawy Prawo zamówień publicznych.

 

 

 

                                                                                                                                                                DYREKTOR SZKOŁY

                                                                                                                                                            mgr Bożena Wiśniewska

 

 

Załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego na Budowę podjazdu dla niepełnosprawnych oraz przebudowę schodów zewnętrznych przy Szkole Podstawowej w Zaskrodziu

KLAUZULA INFORMACYJNA

W związku ze zbieraniem danych osobowych na potrzeby realizacji zamówienia podaję niniejsze informacje:

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Szkoła Podstawowa w Zaskrodziu adres: Zaskrodzie 66, 18-500 Kolno , telefon: 690-177-131, mail:  spz66@wp.pl.
  2. Adres mailowy inspektora danych osobowych to: piotrpaliwoda@wp.pl.
  3. Celem przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest realizacja ww. zamówienia.
  4. Podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych są przepisy art. 6 ust. 1 lit. c rozporządzenia RODO.
  5. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym zostaną one udostępnione zgodnie z przepisami ustawy o dostępie do informacji publicznej.
  6. Dane osobowe będą przechowywane przez okres wynikający z przepisów kancelaryjno-archiwalnych dotyczących przechowywania dokumentów dotyczących realizacji zamówienia.
  7. Ma Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych Pani/Pan dotyczących, ich sprostowania lub ograniczenia przetwarzania oraz wniesienia skargi do organu nadzorczego, przy czym:
  8. gdy udostępnienie danych wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od Pani/Pan wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia;
  9. Pani/Pana uprawnienie do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia, zmianą postanowień umowy lub naruszeniem integralności dokumentacji;
  10. wystąpienie z żądaniem ograniczenia przetwarzania Pani/Pana danych osobowych nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia.
  11. Podanie danych osobowych na potrzeby realizacji ww. zamówienia jest wymogiem ustawowym. Jest Pani/Pan zobowiązana do ich podania. Konsekwencją niepodania danych jest nieudzielenie ww. zamówienia.
  12. Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym nie będą podlegać profilowaniu.

 

Jednocześnie zobowiązuję Panią/Pana do przekazania ww. informacji osobom, których dane Pani/Pan podała/podał.

Metryka strony

Udostępniający: Szkoła Podstawowa w Zaskrodziu

Wytwarzający/odpowiadający: Bożena Wiśniewska - Dyrektor Szkoły

Data wytworzenia: 2021-08-18

Wprowadzający: Bożena Wiśniewska

Data modyfikacji: 2021-08-18

Opublikował: Bożena Wiśniewska

Data publikacji: 2021-08-18